Selasa, 01 September 2015

Promo MELAMPAU Sepanjang Sept'15

MELAMPAU tau Shaklee ni 😂😂😂
.
Suka buat orang gundah gulana.
.
Promo BEST SANGAT sepanjang September 2015. HOT ITEM Shaklee


Beli 6 tong ESP dapat FREE 1 Tong ESP, anda juga layak mendapat KEAHLIAN secara PERCUMA SEUMUR HIDUP, juga layak menerima CASH REBATE bernilai RM30++ Beli 2 tong ESP anda dapat DISKAUN sebanyak 5%
.
Cepat borong, sementara duit gaji ada lagi. Hehhe 😝
.
Siapa yang perlukan ESP???


Lelaki @ Wanita perlu ambil ESP. Protein dalam ESP banyak manfaatnya untuk kesihatan mahupun kecantikan.
.
🍊 Kulit CANTIK, gebu & anjal. ESP membantu membaikpulih struktur kulit. ESP membantu merangsang regenerasi kulit dan otot. Ia juga memulihkan tisu-tisu kulit sambil mengurangkan kedutan.
.
🍎 Ibu HAMIL & BERPANTANG sangat perlukan ESP kerana bagi memenuhi keperluan protein bagi ibu juga memberi tenaga.
.
🍅 Ibu MENYUSU juga perlu ambil ESP bagi menghasilkan lebih banyak susu dan susu yang dihasilkan lebih pekat dan berkualiti.
.
🍋 WARGA EMAS juga perlu ambil ESP untuk kesihatan menyeluruh, bantu menguatkan tulang, bantu menganjalkan kembali kulit dan lebih bertenaga.
.
🍏 Nak KURUS? ESP bantu anda berasa kenyang lebih lama dan bertenaga. ESP juga membantu memejalkan otot supaya tiada lemak yang tinggal, badan juga tidak menggelebeh.
.
🍒 Golongan pekerja & pelajar memerlukan ESP agar sentiasa bertenaga, aktif, cergas dan lebih fokus.
.
Whatsapp Eina cepat ya ;)

~~~~~
Nota:- Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

"Segala testimoni, penulisan dan perkongsian yang dikongsi dilaman blog ini, bukanlah preskipsi rawatan. Ia adalah berdasarkan pengalaman peribadi dan perkongsian maklumat dari artikel-artikel serta rakan-rakan bagi tujuan berkongsi. Jika anda mengalami sebarang masalah kesihatan atau sebarang penyakit, anda digalakkan mendapat nasihat dari doktor dan pakar kesihatan untuk mendapatkan rawatan susulan.”

Untuk Info & Order
Eina Md Ali
~ Shaklee Independent Distributor (ID - 892529) 
~ FB Pages : Vitamin Kesihatan Sejagat
~ Instagram : kulit_cantik_halus_gebu~ SMS/Whatsapp : 019 227 5759
~ Email: inna.mdali@gmail.com

Tidak ada komentar:

Posting Komentar