Selasa, 01 September 2015

Belon Badut Untuk Anak

Weekend hari tu, Eina & husband banyak spend time untuk anak-anak. Banyak juga aktiviti melayan anak-anak ni walaupun hanya duduk rumah. Hehe

Bila anak-anak jumpa 'Clown' kat shopping mall, dorang mesti seronok kan. Sanggup tunggu atau beratur nak dapatkan balloon dalam bentuk yang dorang suka. Paling famous, bentuk pedang dan bentuk dog.



Kami cuba beli sepeket balloon untuk layan permintaan anak-anak terutama sekali si abang la Ilham Ziqri. Beli kat Mr DIY, harga murah juga la.


Husband belajar cara-cara nak bentukkan balloons tu dari Youtube jer. Setakat ni, dapatlah buat bentuk pedang, anjing, bunga. Saje suka-suka.


Tapi balloon tu tak tahan lama, samaada pecah sendiri atau anak-anak yang pecahkan. Ok, inilah hasil gigih ayah untuk anak-anaknya. hehe



Selamat mencuba :)

~~~~~

"Segala testimoni, penulisan dan perkongsian yang dikongsi dilaman blog ini, bukanlah preskipsi rawatan. Ia adalah berdasarkan pengalaman peribadi dan perkongsian maklumat dari artikel-artikel serta rakan-rakan bagi tujuan berkongsi. Jika anda mengalami sebarang masalah kesihatan atau sebarang penyakit, anda digalakkan mendapat nasihat dari doktor dan pakar kesihatan untuk mendapatkan rawatan susulan.”

Info:-
Eina Md Ali
~ Shaklee Independent Distributor (ID - 892529) 
~ FB Pages : Vitamin Kesihatan Sejagat

~ Instagram : kulit_cantik_halus_gebu~ SMS/Whatsapp : 019 227 5759
~ Email: inna.mdali@gmail.com

Tidak ada komentar:

Posting Komentar