Senin, 11 Januari 2016

Siapa Taknak Awet Muda Kan? Tak Perlu Ambil Banyak Produk, Hanya Vivix

Assalamualaikum

Sempena promosi Vivix bulan January ni, Eina nak share beberapa testimoni Vivix yang memberi kesan kepada kulit wajah yang kelihatan cantik dan awet muda.


Vivix merupakan rumusan hebat AWET MUDA atau ANTI-AGING. VIVIX juga dirumus khas untuk memperbaiki sel-sel tubuh kita yang telah rosak. Organ terbesar kita adalah kulit, memperbaiki kulit seolah-olah memperbaiki seluruh tubuh kita.

Dengan VIVIX, ianya bukan bersifat luaran, tetapi memulihkan dari dalam iaitu pada tahap DNA. InshaaAllah, bukan setakat kulit akan cantik, malah anda akan kelihatan awet muda dan badan juga semakin sihat.

Ok jom perhatikan satu persatu kesan Vivix kepada kulit wajah.

1. Kulit lebih flawless & glowing
"Disclaimer: Results may vary based on the individual"

2. Kulit lebih bersih dan licin
"Disclaimer: Results may vary based on the individual"

3. Kulit lebih berseri
"Disclaimer: Results may vary based on the individual"

4. Tiada lagi jerawat dan kulit kusam. 
"Disclaimer: Results may vary based on the individual"

~~~~~
Wow, TONIK AJAIB ini memang hebat.

Nak cantik, haruslah bermula dari dalam. Jika dalaman kita sudah dibaiki, hasilnya sangat superb di luaran. Kann?? Vivix merupakan suplemen ANTI-PENUAAN terbaik di dunia. Siapa taknak awet muda kan. Tak perlu ambil banyak produk, hanya sesudu kecil Vivix sehari. Anda akan nampak hasilnya.

~~~~~
Nota:- Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

"Segala testimoni, penulisan dan perkongsian yang dikongsi dilaman blog ini, bukanlah preskipsi rawatan. Ia adalah berdasarkan pengalaman peribadi dan perkongsian maklumat dari artikel-artikel serta rakan-rakan bagi tujuan berkongsi. Jika anda mengalami sebarang masalah kesihatan atau sebarang penyakit, anda digalakkan mendapat nasihat dari doktor dan pakar kesihatan untuk mendapatkan rawatan susulan.”

Info :-
~ Shaklee Independent Distributor (ID - 892529) 
~ SMS/Whatsapp : 019 227 5759

Tidak ada komentar:

Posting Komentar