Selasa, 19 Januari 2016

Hadiah Paling Bermakna Buat Yang Tersayang

Assalamualaikum

Hai semua, cerita Vivix lagi :)

Vivix bukan setakat Anti-Penuaan ya, Vivix juga untuk kesihatan keluruhan. Banyak manfaat untuk kesihatan kita sekeluarga. Jadikan Vivix sebagai HADIAH paling berharga untuk ibu bapa kita dan juga ahli keluarga kita.

Tak rugi hadiahkan untuk mak ayah Vivix ni tau, yelaa utk orang tersayang kan. Kita akan rasa happy bila lihat mak ayah kita sentiasa sihat.

Eina sendiri bagi abah Eina consume Vivix ni, dengan izin Allah, kencing manis abah terkawal. Abah sendiri ada bg tau, dia rasa sihat, cergas & bertenaga bila consume Vivix.

Ibu mertua Eina juga consume Vivix untuk masalah sendi sarafnya. Alhamdulillah, konsisten  selama 2 minggu dia dah rasa perubahannya. Sekarang ni, memang tak boleh tinggal Vivix. :)

Antara manfaat Vivix
✅ Menggalakkan rangsangan penuaan yang sihat
✅ Membantu menghalang kanser
✅ Mengurangkan risiko sakit jantung
✅ Mengurangkan komplikasi pesakit diabetes
✅ Menyokong kesihatan sendi
✅ Mengurangkan insiden bagi penyakit Alzheimer
✅ Meningkatkan sistem imun
✅ Meningkatkan kesihatan mata
✅ Menyokong kesihatan keseluruhan

Jom hadiah Vivix untuk orang yang tersayang.

"Disclaimer: Results may vary based on the individual"

"Disclaimer: Results may vary based on the individual"

Petang tadi Eina dapat feedback dari regular customer Eina yg hadiahkan Vivix untuk isterinya yang mengidap sakit buah pinggang. Alhamdulillah dah masuk botol ke-4, katanya stamina improve, dulu kulit kusam sekarang sudah lebih berseri, tidur juga lebih lena & parut luka sudah hilang 80%. 

Seronok dapat share kebaikan Vivix dgn orang lain. Semoga kita sama2 dapat manfaatnya. InshaaAllah

Ingin hadiah paling bermakna? Dapatkan Vivix untuk yang tersayang.

Whatsapp Eina untuk order ya
 
~~~~~
Nota:- Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

"Segala testimoni, penulisan dan perkongsian yang dikongsi dilaman blog ini, bukanlah preskipsi rawatan. Ia adalah berdasarkan pengalaman peribadi dan perkongsian maklumat dari artikel-artikel serta rakan-rakan bagi tujuan berkongsi. Jika anda mengalami sebarang masalah kesihatan atau sebarang penyakit, anda digalakkan mendapat nasihat dari doktor dan pakar kesihatan untuk mendapatkan rawatan susulan.”

Info :-
~ Shaklee Independent Distributor (ID - 892529) 
~ SMS/Whatsapp : 019 227 5759

Tidak ada komentar:

Posting Komentar